Minecraft 1.16.5 Shaderpack Nasıl Kurulur ?

 


Minecraft, çevrimiçi oynanan popüler bir blok tabanlı bir oyundur. Bu oyunun popüler olmasının birçok nedeni var, ancak grafikler ve görsel efektler kesinlikle listenin üst sıralarında yer alıyor. Minecraft Shaderpack, oyuncuların Minecraft'ı daha da gerçekçi ve canlı hale getirmelerine yardımcı olan bir mod paketidir. Bu modlar, oyuncuların Minecraft evreninde daha da keyifli bir deneyim yaşamalarını sağlar.

Minecraft Shaderpack'in nasıl kurulacağına dair adım adım bir rehber aşağıda sunulmuştur:

Adım 1: Minecraft Shaderpack indirme sayfasına erişin Öncelikle, Shaderpack indirme sayfasına erişmeniz gerekiyor. İndirme sayfasına erişmek için popüler Aşağıya Kaydırın

Adım 2: Shaderpack indirme İndirme sayfasına eriştikten sonra, en son sürümü indirin. Dosya boyutu oldukça büyük olabilir, bu yüzden indirmenin tamamlanması birkaç dakika sürebilir.

Adım 3: Minecraft Launcher'ı açın Shaderpack'i yüklemek için Minecraft Launcher'ı açın ve "Launch Options" (Başlatma Seçenekleri) düğmesini seçin.

Adım 4: Yeni bir profil oluşturun Yeni bir profil oluşturmak için "Add New" (Yeni Ekle) düğmesine tıklayın.

Adım 5: Profil ayarlarını yapılandırın Profil ayarlarını yapılandırmak için "Version" (Sürüm) düğmesine tıklayın ve "Release [Shaderpack]" seçeneğini seçin. Ardından, "JVM Arguments" (JVM Argümanları) bölümüne gidin ve "-XX:+UnlockExperimentalVMOptions -XX:+UseG1GC -XX:G1NewSizePercent=20 -XX:G1ReservePercent=20 -XX:MaxGCPauseMillis=50 -XX:G1HeapRegionSize=32M" satırını ekleyin.

Adım 6: Shaderpack dosyasını yükleyin Shaderpack dosyasını yüklemek için Minecraft Launcher'ın "Game Directory" (Oyun Dizini) bölümündeki oyun klasörüne gidin. Ardından, Shaderpack dosyasını "Shaderpacks" klasörüne yerleştirin.

Adım 7: Minecraft Shaderpack'ı çalıştırın Tüm ayarları tamamladıktan sonra Minecraft Shaderpack'ı çalıştırmak için "Play" (Oyna) düğmesine tıklayın.

Yukarıdaki adımlar, Minecraft Shaderpack'in nasıl kurulacağına dair bir rehber sağlamaktadır. Bu adımların dışında, farklı bir Shaderpack indirdiyseniz, kurulum süreci değişebilir.
istiyorsanız bu shaderpackleri indirmenizi tercih ederim 


Shaderpack)

1. Sildurs Vibrant Shaderpack İndir 











 

Minecraft da gördüğüm en iyi shaderpack lerden birisi olabilir grafiklerin mükemmeliğine bakın !!!


2. Sesus Renewed Shader  İndir 












Severek Kullanığım bu shaderpack ne çok sade ne çok abartılı bence en iyisi bu tabi zevkime göre 


3.Robobo1221s Shader İndir 












Bu Shaderpack biraz soluk kaçıyor ama yinede renkler ve ortam harika 

4.Kuda Shaderpack indir 











Mavi Ve Yeşil Tonları Oldukça Şık Gözüküyor Bu Shaderpackde 


5. Datlax Bonlywatter Shaderpack İndir





















Adında da anlamış Olduğumuz gibi sadece suya etki yapan bir shaderpack 














Düşük Sistemli Bilgisayarlar için vazgeçilmez shaderpack kral iyiki varsin :D 


Daha yeni Daha eski